17 Mart 2023 Cuma

Hüsnişim,

 

Hüsnişim,

 

Geçen sene bugün kaybettik Hüsniye’mi,

Sanki zaman durmuş da, dün olmuş gibi,

Ziyarete gidecektik oğlumla, haber geldi,

Telefondaki ses, annenizi kaybettik dedi.

 

Berat Kandili günü, kaybettik, sevdiğimizi,

Çanakkale Zaferi Günüydü toprağa verildi,

Hava da isyan etmişti sanki, fırtına kar idi,

Defin işi bitince, sakinledi hava, açtı eridi.

 

Dostlarla ev doldu boşaldı, üç gün üç gece,

Yavaşça gitti herkes yalnız kaldım bir gece,

Çok ağladım andım çok bekledim gelmedi,

Artık bir şey yapmaya, elim tutup, ermedi.

 

Geçmedi günler geceler, yalnız, mutsuzluk,

Koca yazlık, dar geldi, tam bir umutsuzluk,

Altı ay sonra, biri kabul etti, arkadaşlığımı,

Sağ olsun paylaştı benimle, acı yalnızlığımı.

 

Dokuz ay dokuz gün sonra geldi gönderdiği,

Biliyordu, yalnız yapamazdım, ben, sevdiği,

Cennetten bir hediye idi, aldım kabul ettim,

Umarım mutlu olur, üç günde evleneceğim!

 

Kendisi de tam bir Sultan idi güzel hanımım,

Ruhuyla kalbiyle, Hüsnişim gibidir Sultanım,

Cennetten hediye, Allah’ın da ihsanı, bilirim,

Biri nur içinde yatsın biri mutlu olsun dilerim.

 

Biriyle yaşadık gönlümün Sultanı idi geçmişte,

Cahide Sultan mutlu oluruz umarım gelecekte,

Çocuklarımızla, kocaman bir aile olduk bugün,

Necdet, ne kadar dua etsen az hem de her gün.

                                                           17032023

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder